środa, 28 maja 2014

Złamane Sere Wróżki cz1

Bloom-No to co zaczynamy?Do ataku!
Wszyscy-Tak!
Flora-Wir Płatków!
Stella-Słoneczyny Atak!
Layla-Morfix Fala-wszytkie trafiły Stormy i Darcy.
Flora-Udało się!-przybiła piątke z Stellą i Laylą.
Bloom-Wybuch Lawy!-Bloom trafiła Icy i wszystkie Trix zemdlały.
Brandon-No to co idziemy?
Stella-Oczywiście!-Następnego dnia Winx dostały zaproszenie na bal który odbywał się na Heraklionie.
Bloom-Super!
Flora-Ja niejade niemam po co.
Bloom-Niebądź tak pewna!
Flora-Niby czemu?
Bloom-Helia też tam będzie i wszyscy specjaliści!
Reszta Winx-Naserio?!
Bloom-Tak!
Stella-Ok więc idziemy na zakupy weźniemy też specjalistów!
Winx-Tak!-Winx i specjaliści poszli na zakupy.


































Wszyscy po zakupach poszli do domów by się przebrać.Na Heraklionie była imprezy Flora zauważyła że Heli niema więc poszła go poszukać a nagle usłyszała głos Heli i Krstal z pokoju
Krystal-Helia widziałam jak Flora całowała się z innym chłopakiem!
Helia-Niewiem co powiedzieć,chyba mnie już nie kocha-Flora na te słowa zaczeła płakać

































I Flora uciekła a dziewczyny odrazu to zauwarzyły i następnego dnia Winx chciały z nią porozmawiać.
Bloom-Floro co się stało?
Flora-To Helia.
Tecna-Ale co się stało?
Flora-Słyszałam jak Helia rozmawiał z Krystal a ona mu powiedziałe że widziała mnie jak całowałam sie z innym chłopakiem a on jej chyba uwierzył.-i Flora znowu zaczeła płakać.
Stella-Niepłacz-powiedziała poczym wyszła z pokoju Flory i poszła zadzwońić do Brandona.
Stella-Halo Brandon słyszysz mnie-powiedziała zniecierpliwiona Stella.
Brandon-Tak a co się stało?
Stella-Przekaż Heli żeby się niezbliżał do Flory Okey?
Brandon-Dobra ale czemu?
Stella-On dobrze wie!
Brandon-Aha dobra pa.
Stella-Pa-i poszła spowrote do Flory-Już załatwione!
Layla-Ale co?
Stella-Helia nie bedzie się już zbliżał do Flory!-wszystkie dziewczyny neweidziały co powiedzieć.W tym czsie u Specjalistów
Helia-Jak to?!
Brandon-Stella powiedziała żebyś się do niej niezbliżał.
Helia-Ale czemu?
Brandon-Powiedziała że ty wiesz.
Riven-Muśałeś coś zrobić.
Helia-Ale ciekawe co?
Roy i Timiy-Więc trzeba się dowiedźeć.Może umuwimy się z dziewczynami jutro w ,,Białym Końu'' co wy na to?

2 komentarze:

  1. Heraklionie? Naserio?

    O Jezu, jakie emocje, jaka drama! Co stanie się potem?
    Nie, nie obchodzi mnie to-to. Mdłe i nijakie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zapraszam do mnie na opowiadanie też część piersza

    OdpowiedzUsuń