niedziela, 1 czerwca 2014

Złamane sere wróżki cz2

Specjaliści-Ok-Timi zadzwonił do Tecny.
Tecna-Niewiem Timmi.
Timmi-No proszę cię.
Tecna-Ok.-I się rozłonczyli Tecna przekazała wiadomość dziewczynom-Więc co wy na to?
Flora-Ja idę-powiedziała wesoła Flora na myśl że będzie mogła porozmawiać z Helią-A wy?
Winx-Skoro ty idziesz to  my też niezostawimy cię samej!-powiedziały.Dla Winx nadzszedł upragniony weekend.
Flora zauważyła że ida specialiści więc wyszła przed ,,białego końa'' i poczekała na Helię gdy on ja zauważył ucieszył się Flora podeszła do niego-Helia możemy porozmawiać?
Helia-Oczywiście Floro-i poszli się przejść na molo-O czym chciałaś porozmawiać?
Flora-O tym czy wieżysz Krysrale że mnie widział jak się całowałam z innym chłopakiem?
Helia-Skad o tym wiesz?
Flora-Szukałam ciebie i przez przypadek usłyszałam powiedz mi czy to prawda?
Helia-Nie!
Flora-Ale słowa które usłyszałam mówia inaczej brzmiały tak,,Ona chyba już mnie niekocham,, i co powiesz na to?-powiedziała a Helia zaczoł się tłumaczyć Flora się ucieszyła że to wszystko to nieprawda i przytuliła się do chłopaka.
Helia-No to co wybaczysz mi?
Flora-Oczywiście że ci wybacze ale Stelle będzie trudnjej przekonać ale jakoś dam rade.- poszli do ,,białego końa''.
Sky-Bloom może pójdziemy się przejść co ty na to?
Bloom-Oczywiście.









C.D.N

2 komentarze:

  1. Leżę i nie wstaję. Ty tak na serio?

    Dlatego uważam, że żeby o czymś pisać trzeba:
    a) Samemu to przeżyć
    b) Być zdolnym sobie to wyobrazić

    Ja stwierdzam, że nie podjęłaś się żadnego z podpunktów.

    Gdyby jeszcze pojawił się Anagan i Flora z nim wylądowała, wybaczyłam ci. Ale nie, musiała się pogodzić z tym ciotą, któremu włosy pies zeżarł.

    OdpowiedzUsuń