wtorek, 1 kwietnia 2014

Mroczny Kwiat

Po tym co zdarzyło się w barze dziewczyny dostały nową moc Bloomix  lecz to nie wszystko dziewczyny muszą pokonać jeszcze Trix i Selinę.
Gryzelda-Winx pani Faragonda was wzywa do gabinetu
W gabinecie Faragondy
Bloom-Co się stało pani dyrektor?
Faragonda-Mam dla was pilną misie 
Stella-Jaką?
Faragonda-Na Linphei jest kwiat który ma wielką moc a wy musicie go znaleźć zanim znajdą go Trix 
Bloom-Oczywiście pani dyrektor
Faragonda-Weście też specjalistów oni wam pomogą
Winx-Dobrze pani dyrektor
Na dziedzińcu już czekali specjaliści 
Skay-Hej Bloom
Bloom-Cześć Skay
Stella-Brandon już nie mogłam się doczekać aż cię znów zobaczę
Brandon-Ja też
Helia-Witaj moja piękna
Flora-Hej-powiedziała rumieniąc się na słowa Heli
Musa-Hej Riven
Riven-Hej
Timi-Cześć Tecno
Tecna-No hej Timi
Layla-Hej Roy
Roy-Cześć Layla
Po przywitaniu się wszyscy weszli na statek.Dwie godziny później dolecieli na miejsce.Chwile szli aż doszli na miejsce
Layla-To pewnie tu
Musa-Tak ale czy ten kwiat nie wygląda trochę dziwnie?
Flora-Nie, zrywajmy go i lećmy do Afeji-Flora chciała zerwać kwiat lecz kiedy go dotknęła natychmiast straciła przytomność,Helia do niej podbiegł
Trix-Ha ha ha ha niestety nie zdążyłyście przed nami 
Bloom-Co wyście zrobiły z tym kwiatem
Selina-Nic jedynie podmieniłyśmy go na mroczny kwiat a ten prawdziwy jest tu-pokazała kwiat
Bloom-Dziewczyny transformacja 
Winx(oprócz Flory)-Magia Winx Bloomix



1 komentarz:

  1. "Gryzelda"
    Ja rozumiem, ze spolszczamy, ale w takim razie spolszczajmy wszystko. Albo nic.

    Timi. Jezu, czemu ja to czytam? Ach, tak. Bo jestem uparta i nigdy nie odpuszczam, choć moja żyłka literacka każe mi wiać gdzie pieprz rośnie.

    OdpowiedzUsuń