poniedziałek, 31 marca 2014

Moc Bloomix cz4

Flora-Kto to może być...Helia
Stella-Uuuuu ciekawe czego może chcieć?
Flora-Nie wiem ale zaraz się dowiem-i Flora odebrała telefon
Helia-Witaj Flora
Flora-Cześć
Helia-Czy możemy się spotkać teraz?
Flora-Oczywiście zaraz przyjdę
Helia-Dobrze będę czekał tam gdzie zawsze 
Flora-Dobrze
Helia-Dozobaczenia
Flora-Dozobaczenia-rozłączyła się-Dziewczyny idę się spotkać z Helią
Bloom-dobrze tylko uważaj na siebie
Flora-Dobrze-i Flora wyszła z alfeij i poszła do parku szła kilka minut i z daleka widziała Helia więc podeszła od tylu i zakryła mu oczy rękami
Flora-Zgadnij kto to
Helia-Flora
Flora-Cześć Helia-powiedziała Flora przytulając się do Heli
Helia-Witaj moja piękna-powiedział Helia podnosząc Florę i obracając się,po chwili ją postawił
Flora-Tęskniłam za tobą 
Helia-Ja za tobą też 
Flora-Po co chciałeś się spotkać?
Helia-Chciałem się zobaczyć z moją dziewczyną czy już nie można?
Flora-Można można-nagle Flora posmutniała a kilka pojedńczych 
łez popłyneło jej po policzku Helia to zauwarzył
Helia-Co się stało?-spytał łapiąc Florę za rękę ale zaraz Flora mu ją wyrwał Helia był zdziwiony
Flora-Niemów że nie wiesz-powiedziała zdenerwowana
Helia-Nie wiem może mi wytłumaczysz?
Flora-Riven powiedział mi że masz jakąś inną dziweczyne
Helia-Riven?!
Flora-Tak 
Helia-Więc wszystko jasne
Flora-Co?
Helia-Ostatni pokłóciłem się z Rivenem 
Flora-I co z tego?
Helia-Mówił że się zemści ale nie wiedziałem że posunie się aż tak daleko
Flora-Wiec to wszystko nie prawda?
Helia-Tak-powiedział łapiąc Florę w tali
























Flora-Przepraszam cię za to że mu uwierzyłam wybaczysz mi?
Helia-Tak -powiedział i pocałował Florę

 C.D.N

1 komentarz:

  1. Och Jezu, jaka drama! Jak bardzo się zemścił! Jakie emocje, jakie łzy! To jest prawie na poziomie romansu dwóch ślimaków!

    Mimo wszystko chwała za Helię zamiast Hilii.

    Serio? Myślałam, ze "Wysłanniczka Boga i Szatana" to naiwne opko. Och, jak bardzo się może człowiek pomylić...

    OdpowiedzUsuń