niedziela, 30 marca 2014

Moc Bloomix cz3

Następnego dnia winx poszły na śniadanie i rozmawiały o wczorajszym wieczorze ze specjalistami.
Bloom-Jak tam wczoraj się bawiłyście? Bo ja ze Skayem bardzo dobrze
Stella-Ja też a ty Flora?...Flora słyszysz mnie?
Flora-Co?tak tak Stello słyszę cię
Stella-Więc o co pytałam?
Flora-Jak się wczoraj bawiłam 
Stella-Więc...
Flora-Dobrze-powiedziała Flora rumieniąc się
Stella-Yhm...właśnie widać mów
Flora-dobra już dobra wczoraj ja i Hilia wyszliśmy z baru
Stella-Kiedy?
Flora-Jak tańczyłaś z Brandonem no i poszliśmy się przejść a reszta niech zostanie moją słodką tajemnicą
Winx-Oooooooo... Dobra
Nagle zadzwoniła telefon flory
Flora-Kto to może być..Helia

                C.D.N

1 komentarz:

  1. Znowu to samo, znowu Skay, tym razem w akompaniamencie Hilii. A ostatnio było lepiej.

    I telefon jest ten, nie ta.

    OdpowiedzUsuń